Höstens nya serier - Del 6: HBO

Det här inlägget är en del av en serie inlägg som har publicerats här på bloggen. Syftet är att berätta lite om de sprillans nya serier som alla kanaler kommer med i höst. Hittills har det publicerats fem inlägg och detta är det sjätte inlägget. Vill du läsa resten av delarna kan du scrolla till slutet av detta inlägg och klicka dig vidare. I det här inlägget är det bolaget HBO:s nya höstserier som presenteras.
 
High Maintenance - 16 september
High Maintenance verkar ju vara en riktig hipsterserie men det finns inget i trailern som lockar mig. Jag förstår inte ens vad den handlar om utifrån trailern. Tydligen kom serien redan år 2012 och var en Vimeo-serie (visste inte ens att Vimeo visade serier). Serien handlar om ett cannabis-bud som delar ut weed till stressade New York-bor. Jag lär nog inte titta.
 
Westworld - 2 oktober
Efter otaliga förseningar och produktionsproblem är det snart dags att få spana in hypade Westworld. Vill du se en trailer har jag redan gjort ett inlägg om serien här! Jag kommer definitivt att titta.
 
Divorce - 9 oktober
Även Divorce har fått sin trailer publicerad i bloggen och du hittar inlägget här! Dessutom har jag skrivit ett inlägg om serien och vad den handlar om här! Jag kanske tittar på den här serien - det är ju ändå SJP vi pratar om och jag är ett hängivet SATC-fan.
 
Insecure - 9 oktober
I Insecure följer vi en modern "African-American" kvinnas knäppa upplevelser och hur hon får tackla fördomar om ras. Jag tycker att serien verkar ganska rolig men jag vet inte om jag får plats med den i mitt fullproppade höst-serieschema.
 
The Young Pope - midseason
Det här är en kommande mini-serie med ingen mindre än Jude Law som den första amerikanska påven Lenny Belardo - Pius XIII. Det här är en serie jag definitivt vill se, speciellt då den är begränsad till endast åtta avsnitt. Även Diane Keaton medverkar - wow! Det första avsnittet ska komma någon gång under 2016 men än vet vi inte exakt när.
 
Av HBO:s nya höstserier är jag främst intresserad av Westworld, Divorce och The Young Pope. Det är ganska många! Vilken är du mest intresserad av? Har du hittat dina favoriter än bland de trailers jag har publicerat hittills? Annars kan du ju hålla utkik efter ABC:s nya serier som snart kommer här på bloggen.
 
Tidigare inlägg
Klicka här för att läsa Del 1: FOX
Klicka här för att läsa Del 2: CBS
Klicka här för att läsa Del 3: The CW
Klicka här för att läsa Del 4: Amazon
Klicka här för att läsa Del 5: NBC
 


Felicia    •     •   http://frokentv.se

Ska kolla in The Young Pope alla fall :)










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype