Sarah Jessica Parker i ny serie

 
Print screen från IMDB
 
Jag har saxat allt ovan från IMDB, men visst är det spännande nyheter?
Jag tycker jättemycket om Sarah Jessica Parker och det är kul att hon får vara kvar i rutan.
Hollywood har ju en tendens att dissa kvinnor när de når en viss ålder...
Eftersom att hon är en så bra skådis så kommer jag nog att titta på serien när den kommer!
HBO ligger ju trots allt bakom succéer som Sex and the City, Game of Thrones, Girls, True Blood,
The Office m.m.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype