Kommande serie: Westworld (trailer)

 
Hej hallå! 
 
För ett bra tag sedan hintade jag om att HBO skulle lansera en serie kallad Westworld. Det var faktiskt nästan ett helt år sedan jag skrev om det och du hittar inlägget här. I inlägget berättade jag att tunga namn som Anthony Hopkins, Ed Harris, Evan Rachel Wood, James Marsden m.fl. ska medverka och att Jonathan Nolan (ja, han är bror till Christopher) är regissör, exekutiv producent och manusförfattare, tillsammans med en rad andra namn. En annan exekutiv producent/manusförfattare är ingen mindre än J.J. Abrams som verkligen har skapat sig ett namn i branschen. 
 
Nu har vi i alla fall äntligen fått en trailer till detta kommande drama och jag är verkligen pepp! När jag granskar min TVShow Time-app ser jag att jag övervägande dras till ganska tunga draman när det kommer till serier. Det och lättsamma draman! ;) Därmed är jag övertygad om att jag kommer gilla Westworld. Premiären sker i oktober på HBO Nordic.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype