Min serievecka

Den här veckan har det varit torrt på bloggfronten och anledningen är att jag är och kommer vara väldigt upptagen med min uppsats i några veckor framöver. Jag hinner helt enkelt inte tänka ut bra inlägg. Jag har en hel del utkast jag skulle kunna fila på och publicera, så jag ska försöka göra det så att det kommer upp roligt material här! 
 
 
Jag tänkte i alla fall berätta för er hur min serievecka har sett ut. Jag tittade på hela serien Borderline, som jag upptäckte tack vare en vän. Den är ett måste att se (på Netflix), tycker jag! Sen skaffade jag även HBO Nordic i veckan, så jag kunde titta på det första avsnittet av Divorce som kom ut. Det var en väldigt ljummen premiär. Dessutom har jag kunnat se ifatt de fem avsnitt jag låg efter med i serien Loudermilk. Den serien är ett hett tips! Jag har recenserat de första avsnitten på bloggen. Dessutom har jag tittat lite på Mindhunter och DARK. Jag tar det väldigt långsamt med de serierna, då jag måste vara på ett speciellt humör när jag tittar på dem. I övrigt har jag kollat litegrann på The Ranch, då jag bara har ett par avsnitt kvar av säsongen. Jag tycker ärligt talat att den är rätt tråkig just nu. Nästa omgång kommer Rooster inte att vara med, så vi får se hur det går. Dessutom tittar jag på Arkiv X som släpper nya avsnitt varje torsdag på Viaplay.
 
I veckan kom Riverdale och How to Get Away with Murder tillbaka. Säsong två av American Crime Story hade premiär. Recension av alla avsnitten jag har sett kommer i morgon! Grace & Frankie har släppt hela sin fjärde säsong på Netflix, men jag har bestämt mig för att jag inte kommer att ha tid att titta på den riktigt än.
 
Nu är jag väldigt nyfiken på att höra hur ER serievecka har sett ut! 😃
 
Bildkälla/Image source: IMDB











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype