Serietips: Borderline

 
Brittisk sitcom när det är som bäst! Borderline följer arbetet på Europas minsta flygplats - den fiktiva Northend-flygplatsen. Serien är skriven i mockumentär-stil, d.v.s. fiktiv dokumentär (precis som The Office, Parks and Recreation o.s.v.). Det här är en mer lättsmält variant, så även om du inte gillade The Office kan du säkert uppskatta Borderline. Det här är precis sån humor jag är ute efter och jag älskade serien redan från första avsnittet! Gör er själva en tjänst och unna er lite skratt i vardagen med denna pärla till serie. 
 
Serien släpptes 2016 och två säsonger ligger ute på Netflix. Varje säsong består (tyvärr) bara av sex avsnitt, så med ett krafttag kan båda säsongerna plöjas på en dag. 
 
Bildkälla/Image source: British Comedy Guide


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Nu blev jag nyfiken!

Svar: Kul! Den kan nog absolut vara i din smak :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype