Seriereflektioners julkalender: LUCKA 13

🕯 Det hĂ€r ett inlĂ€gg i samarbete med  FELICIA, ELSA, EMELIE, KARIN och LOVISA. 🕯
Varje onsdag publicerar vi inlÀgg under ett gemensamt tema. Du finner samtliga inlÀgg i kategorin "samarbete".
 
1 DEC ÅRETS JULAVSNITT BLAND TV-SERIER
2 DEC TOPP FEM BIKARAKTÄRER SOM BORDE FÅ MER UPPMÄRKSAMHET
3 DEC EN TV-SERIE JAG INTE GILLAR
4 DEC BÄSTA TV-SERIEGÄNGET
5 DEC EN AV ÅRETS NYA TV-SERIER JAG VILL TIPSA OM
6 DEC ETT JULIGT AVSNITT (FALLER UNDER VECKANS TEMA: VINTER)
7 DEC JAG RANKAR 2017 ÅRS NYA SERIER
8 DEC EN FAVORITSKÅDESPELERSKA
9 DEC EN FAVORITSKÅDESPELARE
10 DEC BÄSTA PILOTAVSNITTET
11 DEC ETT TILL JULIGT AVSNITT
12 dec Ett roligt julavsnitt
13 dec Topp tre OTP 2017 (Faller under veckans tema: Meant to be)
14 dec Det sorgligaste TV-avsnittet 2017
15 dec Omröstning: Årets bĂ€sta TV-kyss
16 dec Tre TV-serier med kvinnor i fokus
17 dec Topp fem TV-serier jag vill se hÀrnÀst
18 dec GÀstinlÀgg
19 dec PÄ tomtens stygg-lista 2017
20 dec PÄ tomtens snÀll-lista 2017 (Faller under veckans tema: Jul) 
21 dec Topp fem manliga karaktÀrer 2017
22 dec Topp fem kvinnliga karaktÀrer 2017
23 dec En TV-serie fler borde se
24 dec Ranking av julavsnitten i HIMYM
 
God morgon!
Till skillnad frĂ„n alla andra luckor har jag inte förberett den hĂ€r i förvĂ€g. Jag steg dock upp för att titta pĂ„ lucia i morse sĂ„ efter det kunde jag förbereda dagens inlĂ€gg som ocksĂ„ Ă€r ett temainlĂ€gg i samarbete med mina bloggkollegor. Fick ni se nĂ„got luciatĂ„g i morse? 😊 Det som sĂ€ndes pĂ„ SVT2 frĂ„n Kungsholmens kyrka var riktigt fint, trots att det inte var sĂ„ mĂ„nga deltagande. 
 
Den hÀr veckan Àr temat Meant to be och det har jag valt att tolka genom att vÀlja ut mina Ärets topp 3 OTP i serier! KOMMENTERA: Vilka Àr dina topp 3?!
 
1. Claire och Jamie i Outlander.
No surprise here! De Àr definitivt meant to be.
Vill vi inte alla ha nÄgon som kallar oss sassenach btw?
 
2. Javier och Letty i Good Behavior.
Den enda gÄngen Letty Àr ren Àr nÀr hon Àr med Javier. De Àr bra för varandra.
 
3. Eleven/Jane och Mike i Stranger Things.
Ja, de Àr barn, men deras kÀrlek Àr adorbs and that's it.
 
BildkÀlla/Image source: Dianasofthemyscira, TNTGoodbehavior, MillieBobbyBrown.


Karin    ‱     â€ą   http://karinsuniversum.se

Åh, Mike & Eleven <3

Svar: Too cute!
seriereflektioner.blogg.se

Lena    ‱     â€ą   http://nouw.com/moonshinelullaby

Jag fick vara med/se lucia med barnen och förÀldrarna pÄ jobbet varje Är har vi lucia frukost tillsammans sÄ efter tÄget blir det tomtegröt och nybakat smörgÄsar

Svar: Men vad hÀrligt med ett luciatÄg live! :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihÄg mig?
VĂ€lkommen till bloggen Seriereflektioner!
HÀr bloggar jag om allt det senaste i serievÀrlden och dÀrtill Àven nÄgot om filmer. Letar du efter de bÀsta tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rÀtt! HÀr skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att fÄ höra av dig i kommentarsfÀltet!
Vill du kontakta mig Àr du vÀlkommen att höra av dig till den e-mail som stÄr i menyn ovan.

HannaVic logotype