Seriereflektioners julkalender: LUCKA 1

💜 GLAD FÖRSTA DECEMBER HÖRRNI! 💜

Visst kĂ€nns det hĂ€rligt att vi nu kommer in i den mysiga julmĂ„naden? Vid den hĂ€r tiden förra Ă„ret var jag i Italien och spenderade dagarna med att plugga, umgĂ„s med mina italienska kompisar, Ă€ta och njuta av livet. I Ă„r Ă€r jag hemma i Sverige och Ă€r inne i slutfasen av min utbildning. Under nyĂ„r kommer jag dock att fĂ„ Ă„terse kĂ€ra Italien dĂ„ jag ska fira in det nya Ă„ret i Milano! 😍 
 
Eftersom jag faktiskt kĂ€nner en del inspiration det hĂ€r Ă„ret tĂ€nkte jag att det kunde vara roligt att göra en julkalender hĂ€r i bloggen! Är ni med pĂ„ det? I sĂ„ fall tycker jag att vi kickar igĂ„ng den hĂ€r kalendern direkt efter presentationen av de olika luckornas tema, som ni hittar hĂ€r nedanför! 
 
Jag har hittat pĂ„ frĂ„gorna sjĂ€lv, men om ni vill lĂ„na kalendern till er egen blogg sĂ„ bara frĂ„ga i en kommentar först! 😊
 
1 dec Årets julavsnitt bland TV-serier
2 dec Topp fem bikaraktÀrer som borde fÄ mer uppmÀrksamhet
3 dec En TV-serie jag inte gillar
4 dec BÀsta TV-seriegÀnget
5 dec En av Ärets nya TV-serier jag vill tipsa om
6 dec Ett juligt avsnitt (Faller under veckans tema: Vinter)
7 dec Jag rankar 2017 Ă„rs nya serier
8 dec En favoritskÄdespelerska
9 dec En favoritskÄdespelare
10 dec BÀsta pilotavsnittet
11 dec Ett till juligt avsnitt
12 dec Ett roligt julavsnitt
13 dec Topp tre OTP 2017 (Faller under veckans tema: Meant to be)
14 dec Det sorgligaste TV-avsnittet 2017
15 dec Omröstning: Årets bĂ€sta TV-kyss
16 dec Tre TV-serier med kvinnor i fokus
17 dec Topp fem TV-serier jag vill se hÀrnÀst
18 dec GÀstinlÀgg
19 dec PĂ„ tomtens stygg-lista 2017
20 dec PÄ tomtens snÀll-lista 2017 (Faller under veckans tema: Jul) 
21 dec Topp fem manliga karaktÀrer 2017
22 dec Topp fem kvinnliga karaktÀrer 2017
23 dec En TV-serie fler borde se
24 dec Ranking av julavsnitten i HIMYM
 
 
🎄
5 dec
Will & Grace - "A Gay Olde Christmas" 
En timmeslÄng special.
Superstore - "Christmas Eve"
6 dec
Dynasty - "The Best Things in Life"
10 dec
Bob's Burgers - "Bleaking Part 1/Part 2"
Family Guy - "Don't Be A Dickens At Christmas"
12 dec
Lethal Weapon - "Wreck the Halls"
21 dec
Saturday Night Live - "Christmas Special"
24 dec
The Simpsons - "The Nightmare After Krustmas"
25 dec
Doctor Who - "Twice Upon a Time"
Den tolfte och den förste doktorn samarbetar med Bill för att laga tiden
och för att bana för för Jodie Whittakers intrÀde som den nya doktorn.
Call the Midwife - "Christmas Special"
Victoria - "Christmas Special 2017"
🎄
 
PS: Ser ni att listan Ă€r formad som en julgran? 😄


Film&serier bloggen    ‱     â€ą   http://filmandserier.blogg.se

Vad kul att du har en julkalender - alltid kul att följa tycker jag !

Svar: Roligt att höra! Hoppas du kommer gilla inlÀggen :)
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    ‱     â€ą   http://frokentv.se

Ska bli kul att lÀsa alla inlÀgg :D

Svar: :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihÄg mig?
VĂ€lkommen till bloggen Seriereflektioner!
HÀr bloggar jag om allt det senaste i serievÀrlden och dÀrtill Àven nÄgot om filmer. Letar du efter de bÀsta tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rÀtt! HÀr skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att fÄ höra av dig i kommentarsfÀltet!
Vill du kontakta mig Àr du vÀlkommen att höra av dig till den e-mail som stÄr i menyn ovan.

HannaVic logotype