Datum för mina seriepremiärer

Äntligen står vi inför en vår fylld med roliga seriepremiärer! De flesta av de serier jag är ifatt har premiär från och med nu i januari och framåt. Därtill ser jag fram emot en del nya serier!
 
Listan är lånad från Felicia på frokentv, men jag har bara valt ut de serier jag själv följer samt nya premiärer. En fullständig lista finns på hennes blogg och den är kategoriserad i en annan ordning. 
 
Här är premiärdatumen för de serier jag följer (och förhoppningsvis flera av er också)
 
Mozart in the Jungle - hela säsong två finns nu tillgänglig (på Viaplay)
Superstore - säsong ett fortsätter 5 januari
Telenovela - säsong ett fortsätter 5 januari
Teen Wolf - säsong fem fortsätter 6 januari
New Girl - säsong fem har premiär 6 januari (jag är osäker på om det är säsong tre eller fyra jag är klar med)
Grandfathered - säsong ett fortsätter 6 januari
The Grinder - säsong ett fortsätter 6 januari
Modern Family - säsong sju fortsätter den 7 januari
Pretty Little Liars säsong 6 fortsätter 13 januari
Younger - säsong två har premiär 13 januari
Suits - säsong fem fortsätter 28 januari
How to Get Away with Murder - säsong två fortsätter 12 februari
Better Call Saul - säsong två har premiär 16 februari
Girls - säsong fem har premiär 22 februari
Quantico - säsong ett fortsätter 7 mars
Game of Thrones - säsong sex har premiär i april
Silicon Valley - säsong tre har premiär i april
 
Reflektion: Herregud! Följer jag verkligen så här många serier? Det här är ju inte ens alla eftersom det bara är listat de som har premiär i vår. Jag kommer nog att få stryka en och annan som jag inte har hunnit så långt på. I vår börjar jag nämligen läsa mina fördjupningskurser på juristprogrammet och förutom det har jag ett extrajobb. Det mest troliga är att jag kommer att hoppa Quantico, Superstore och Grandfathered. Telenovela sitter väl inte helt säkert än med tanke på hur ny serien är. Är ju dock väldigt glad för Eva Longorias återkomst och vill stötta serien!
 
Här är premiärdatumen för alla nya serier som kommer i vår
Markerat i kursiv stil = kan vara intressant, markerat i fet stil = kommer definitivt att titta på, ♥ = extra intressant.
 
Bordertown - 4 januari
Cooper Barrett’s Guide to Surviving Life - 4 januari
The Shannara Chronicles - 6 januari
Angel from Hell - 8 januari
Shadowhunters - 13 januari
Teachers - 13 januari
Colony - 15 januari 
Degrassi: next class - 15 januari
Shades of Blue - 15 januari
You, Me and the Apocalypse - 15 januari
Mercy Street - 18 januari
Billions - 18 januari
War and Peace - 19 januari
Baskets - 22 januari
DC’s Legends of Tomorrow - 22 januari
The X-files - 25 januari ♥
Lucifer - 26 januari
Recovery road - 26 january
American Crime Story - 3 februari ♥
Animals - 6 februari
Vinyl - 15 februari
11/22/63 - 16 februari 
Fuller House - 26 februari
The Real O'Neals - 3 mars
The Family - 4 mars
Of Kings and Prophets - 9 mars
The Catch - 25 mars
The Path - 31 mars
Hunters - april


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Tror verkligen på Lucifer!

Svar: Ja, jag också!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype