Trailers för ABC's kommande serier

Trailers i ordning:
1. Wicked City
2. Quantico
3. The Family
4. The Catch
5. The Real O'Neals
6. Oil
7. Uncle Buck
8. Dr Ken
9. Of Kings and Prophets
 
Ordningen representerar mitt intresse för serierna samt hur jag tror att det kommer att gå för dem.
Kommentarer till alla trailers står längst ned i inlägget.
 
Chuck Bass is back. But you're not going to like him. 
 
Här är en första översikt på hur seriehösten 2015 kommer att se ut. ABC kommer med många lovande projekt! Jag är väldigt uppspelt över Wicked City och Quantico! De verkar lite nytänkande och samtidigt väldigt spännande. Det ska bli kul att se "Chuck Bass" (Ed Westwick) i huvudrollen i Wicked City, då det verkar som att han kommer att spela en mycket skruvad man. Läskigt!
Trailern för The Family var mycket känslosam och det är verkligen en serie jag kan tänka mig att följa!
Dock blir man ju grymt spoilad av trailern.
 
The Catch verkar också intressant men lite för mycket "I've seen this before". Vad tror ni?
Jag kommer nog inte att titta på någon serie av serierna som är listade under The Catch.
Dr Ken tror jag inte på, den känns lite väl barnslig. Of Kings and Prophets verkar helt ointressant i mina ögon.
Det är ändå kul att få en inblick i vad som väntar i höst och sammantaget tror jag att mitt serieschema kommer att bli späckat. Det här är bara ABC-nyheter så andra kanaler kan komma med lika lovande promos.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype