Kommande serie: Billions

Jag vet att uppdateringen har varit ganska undermålig på senaste tiden. Det är konstigt, när jag har som mest att göra så kommer jag på så himla mycket att skriva om och då blir uppdateringen superbra. Just nu skriver jag kandidatuppsats, vilket i och för sig är tidskrävande men samtidigt så har vi möjlighet att disponera vår tid på ett annat sätt då vi knappt har några föreläsningar. Ändå har jag inte uppdaterat så bra som jag har velat! Bloggen blir ju så mycket roligare när jag uppdaterar oftare, det tror jag i alla fall att ni känner och därför ska jag anstränga mig lite mer för att skriva lite kreativa inlägg och uppdatera oftare.
 
Glada nyheter, åtminstone om man gillar New York och advokatserier! Showtime kommer med en ny serie år 2016 som heter Billions. Tydligen ska den handla om en federal åklagare, Chuck Rhoades, som tar upp jakten på en hedgefond-kung, Bobby "Axe" Axelrod. Rhoades spelas av Paul Giamatti och Axelrod spelas av Damian Lewis (Homeland). Malin Åkerman är också en av de medverkande. Visst verkar serien spännande och ganska annorlunda?
 


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.devote.se

Verkar lovande! Bra skådisar också :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

Helt missat denna men verkar vääääldigt bra. Den ska jag se :)










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype