Hur gick det med restavsnitten?

I september gjorde jag en lista med "restavsnitt" i serier jag har hamnat efter i. Jag hade som mål att se samtliga 122 avsnitt innan årsskiftet. Hur gick det?
 
 
1. Teen Wolf
29 avsnitt (inräknat de som ännu inte har släppts)
 
Resultatet: Jag har 25 avsnitt kvar att se... 
 
2. Twin Peaks
6 avsnitt
 
Resultatet: Jag klarade det!
 
3. Suits
4 avsnitt
 
Resultatet: Jag klarade det!
 
4. Narcos
20 avsnitt
 
Resultatet: Jag har fortfarande 20 avsnitt kvar att se...
 
5. Mozart in the Jungle
7 avsnitt
 
Resultatet: Jag klarade det!
 
6. Better Call Saul
4 avsnitt
 
Resultatet: Jag har 3 avsnitt kvar att se... 
 
 
7. The Ranch
10 avsnitt
 
Resultatet: Jag klarade det! Dock har det släppts 10 nya avsnitt av vilka jag har 5 kvar att se... 
 
8. Younger
23 avsnitt
 
Resultatet: Jag har fortfarande 23 avsnitt kvar att se...
 
9. The Young Pope
8 avsnitt
 
Resultatet: Jag har fortfarande 8 avsnitt kvar att se...
 
10. Star
11 avsnitt (kanske fler, beroende på seriens öde)
 
Resultatet: Jag tittade inte på avsnitten och nu har det kommit ytterligare 9 avsnitt... 
 
+ 8 avsnitt totalt kvar av Orange Is The New Black (mitt sommarmaraton) som jag ser vid sidan av dessa.
 
Resultatet: Jag klarade det! 
 
🌈 Totalt: 90 + ytterligare 5 nya avsnitt av The Ranch och 9 avsnitt av Star att se.
 
Jag lyckades i alla fall att titta på totalt 40 avsnitt (OITNB inräknat), vilket inte är så himla pjåkigt.
 
Jag klarade vissa av målen, men ärligt talat blev jag distraherad av en massa nya roliga serier som kom i stället, så jag valde medvetet bort några av serierna här på listan. Frågan är nu vilka som är värda att ha kvar och vilka jag borde ta bort. Jag gillade verkligen det lilla jag hann se av Star, men frågan är om jag har tid på mitt schema för att komma ikapp två säsonger.
 
Bildkälla/Image source: audreyhorne, the-young-pope.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype