Just nu

är mitt mål att beta av följande serier jag ligger efter med, i angiven prioritetsordning, samtidigt som jag håller mig i fas med alla höstens serier:
 
 
1. Teen Wolf
29 avsnitt (inräknat de som ännu inte har släppts)
 
2. Twin Peaks
6 avsnitt
 
3. Suits
4 avsnitt (inräknat morgondagens säsongsfinal)
 
4. Narcos
20 avsnitt
 
5. Mozart in the Jungle
7 avsnitt
 
6. Better Call Saul
4 avsnitt
 
7. The Ranch
10 avsnitt
 
8. Younger
23 avsnitt
 
9. The Young Pope
8 avsnitt
 
10. Star
11 avsnitt (kanske fler, beroende på seriens öde)
 
🌈 Totalt: 122 avsnitt 🌈
Tidsram: Innan årsskiftet (109 dagar kvar)
 
+ 8 avsnitt totalt kvar av Orange Is The New Black (mitt sommarmaraton) som jag ser vid sidan av dessa.
 
Har ni något mål om vilka serier ni vill se ikapp innan årsskiftet? Mitt tips är att sätta sig ner och göra en prioritetslista likt denna när man har halkat efter i för många serier! Det blir lättare att veta vilken ände man ska börja i. Jag har utgått från vilka det är mest bråttom med, eftersom vissa närmar sig serieslut eller en ny säsong. 🤗
 
Bildkälla/Image source: scottstiles


Lena    •     •   http://nouw.com/moonshinelullaby

Har precis gjort en sådan lista. Ligger efter i Jane The Virgin, Suits och The Flash och prioriterar dem innan nya serier

Svar: Amen så bra, det där lär du ju ta igen på nolltid!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype