Gunpowder till HBO Nordic

 
Minns ni att jag för en kort tid sedan skrev om den nya serien Gunpowder från BBC, med Kit Harington i huvudrollen? Nu kan jag meddela den goda nyheten att HBO Nordic har köpt in serien, så den kommer att finnas tillgänglig att streama den 19 december. Serien består av tre delar och handlar om The Guy Fawkes Day under 1600-talet. Läs gärna mer om serien och se trailern i mitt tidigare inlägg som jag länkar i början av det här inlägget.
 
Ett annat kommande historiedrama är den nya serien Knightfall, vilken kan streamas från och med den 7 december på HBO Nordic.
 
Jag skrev igår att jag ska publicera resten av kommentarerna till förra veckans serieavsnitt idag, men jag har faktiskt ännu inte hunnit se HTGAWM eller Brooklyn Nine-Nine, och Modern Family hade uppehåll, så det blir tyvärr inget inlägg om dessa serier. Jag ska se till att få med alla veckans serier i ett enda inlägg den här veckan.
 
Bildkälla/Image source: IMDB


Lena    •     •   http://nouw.com/moonshinelullaby

Oj är den bara 3 avsnitt hmm då åker den definitivt upp på Att-Se listan :P

Svar: Ibland kan det vara sådan information som gör att man blir sugen på att titta!
seriereflektioner.blogg.se

Lena    •     •   http://nouw.com/moonshinelullaby

Absolut! Ibland vill man bara ha något kort att njuta av eller ha maraton med

Emelie    •     •   http://thoughtsbyem.com

Knightfall!! Jätte taggad!! Kanske även ska ge Gunpowder en chans dock

Svar: Kul att du har spanat in Knightfall! Jag ska se Gunpowder enbart pga ”Jon Snow” 😂
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype