MacGyver - First Look Trailer

 
CBS har nu släppt ett gäng trailers till kommande serier i höst och en av dem är den nya MacGyver, som jag rapporterade om i oktober. Den gamla serien sändes på 80-talet och hade Richard Dean Anderson i huvudrollen men nu ska den unge MacGyver spelas av Lucas Till, som ni känner igen från X-Men-filmerna och CSI.
 
Vad tycker ni om beslutet att förnya MacGyver?
(Fler serietrailers kommer i dagarna här på bloggen)


Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Ser bra ut :)

Linnéa    •     •  

Tycker inte om det beslutet.. McGyver var såå charmig och kan inte se någon annan fylla just de skorna. Och absolut inte han i klippet..nä, borde fått vila i frid, detta ser snarare ut som en helt ny serie.. för övrigt var McGyver min första kärlek, så som man blev kär i karaktärer när man var yngre..

Svar: Men vad skoj!! Det måste vara ganska coolt att ha MacGyver som first tv-love!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype