American Gods - trailer

 
 
Jag har tidigare skrivit lite om den kommande serien American Gods. I förrgår släppte Starz även en trailer i samband med Comic Con! Jag tycker att själva storylinen verkar så otroligt spännande men dessvärre ger skådespelarna ett lite trist intryck! Det här är en serie jag annars har sett fram emot och hoppats på att bli överraskad av. Läs gärna mitt inlägg från häromdagen om vad serien kommer att handla om. Vi får väl hålla tummarna för att trailern ger ett lite ofullständigt intryck och att serien blir mer än vad det verkar som.
 
Det är ju lovande att den skickliga skådespelerskan Gillian Anderson från Arkiv X ska medverka. Igår blev det även officiellt att Kristin Chenoweth joinar serien som gudinnan Easter. American Gods kommer år 2017.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype