Pretty Little Liars sista säsong

Bildkälla/Image source: TVLINE
 
Först och främst: Hej!
Som ni ser så inleder jag det här inlägget med några färska bilder från midseason-finalen av Pretty Little Liars som sänds i USA ikväll och därmed blir tillgänglig för oss i morgon! Avsnittet heter "The Darkest Knight" och jag har tidigare skrivit lite om det här.
 
För det andra är det nu bekräftat att sjunde säsongen av Pretty Little Liars blir den allra sista. Hur känns det här egentligen? Jag kan tycka att serien har blivit kanonbra igen och även om den har hållit på ett bra tag så känns det ändå lite sorgligt att resan snart är över. Misströsta inte - tidigare har olika personer från serien uttalat sig om att det kan komma en avslutande film eller liknande för att liksom "wrap it up". Jag tror dock att vi kommer att få svar på det mesta vi undrar över i den här avslutande säsongen. 
 
Avslutningsvis vill jag gärna uppdatera er lite om läget här i Italien. Jag har haft tillgång till internet nästan hela tiden men jag har inte haft tid att titta på serier eller uppdatera bloggen. Därför har det bara varit tidsinställda inlägg som har kommit upp (fram tills att jag la upp Westworld-trailern idag). Livet här i Italien är verkligen bortom all fantasi. Det mesta har gått väldigt smidigt och de problem som jag och min vän har mött här har löst sig bättre än väntat. Det var dock först idag som vi verkligen fixade ett fast boende! Vi spenderade fyra nätter i Rom och sen har vi bokat fem nätter på vandrarhem här i Macerata. Det är inte ett jättebra boende och trots att vi bara har sovit två nätter på det här boendet ska det bli riktigt skönt att flytta in i vårt nya, rymliga boende på torsdag! Vädret här är strålande! Hoppas ni har det bra annars. :) Kika in här för fler updates i dagarna!


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Yes! Då kanske jag kan börja se denna igen hehe tappade bort vart jag låg någonstans och det är ju inte riktigt en serie man bara kan hoppa tillbaka rakt in i :P

Svar: Gör det! Jag har aldrig tröttnat direkt!
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

Känns som vi är de ända som inte tröttnat på PLL, haha

Svar: Eller hur! Det har aldrig varit tråkigt ju :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype