Parning

 
Det finns inte ord för hur mycket jag längtar efter dokumentärfilmen Parning av Lina Mannheimer.
Vi får följa två unga individer, Naomi och Edvin, som släpper oss tittare in på livet och guidar oss i dejting. När dokumentären började spelas in var det inte planerat att dessa två skulle träffas och bli kära, men det hände.
 
Filmen har biopremiär 29 mars.


Alice    •     •  

Hittat hit från sandras blogg. Ska bli kul att följa fellow nerd :D

Svar: Nej men oj, så skoj! VÄLKOMMEN!
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

åå, verkar intressant !

Svar: Ja, det håller jag med om! :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype