Netflix: en trailer och en nyhet från George R.R. Martin

 
Två assistenter beslutar sig för att försöka få sina två krävande chefer att bli kära.
Set It Up är en Netflix-film som kan vara antingen överraskande bra eller lika platt som trailern får den att se ut. Jag tycker det är synd när trailern avslöjar lite för mycket av handlingen, vilket det känns som att den gör här. I rollerna som assistenterna ser vi Zoey Deutch (Before I Fall) och Glen Powell (Dolda tillgångar). Cheferna spelas av Lucy Liu (Kill Bill) och Taye Diggs (Chicago). 
 
Set It Up kommer till Netflix den 15 juni.
 
 
Nightflyers är en historia baserad på George R.R. Martins bok. en spännande och psykologisk thriller om en grupp forskare och upptäckare som med hjälp av de mest avancerade rymdskeppen i historien beger sig ut på ett uppdrag. Uppdraget innebär att söka kontakt med utomjordingar som besitter den kunskap som behövs för att rädda mänskligheten från att utrotas.
 
Här har vi blott en teaser men ack vilken spännande sådan! Som ett hängivet Game of Thrones-fan blir jag givetvis upprymd av att se namnet George R.R. Martin visas. Game of Thrones är dock det enda av hans verk jag har haft möjlighet att uppleva, så jag vågar inte hoppas för mycket. Beskrivningen väcker i alla fall en stark lust hos mig att se denna kommande TV-serie. Vad tror ni om Nightflyers? 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype