Livestreama det kungliga bröllopet!

Bildkälla/Image source: People
 
Hörrni, nu är det lite sista minuten här, men ni missar väl inte bröllopet mellan prins Harry och Meghan Markle idag?! Sändningen har inte ens börjat och jag känner redan känslorna svämma över. Bröllop är ju en fin ceremoni normalt sett, men ett kungligt sådant är alltid något alldeles extra.
 
Det är så spännande att vi har en TV-stjärna som Meghan som samtidigt är så himla jordnära och graciös. Prinsessan Diana hade ju en särskild klass och stil, och det känns nästan som att Meghan kan komma att fylla tomrummet efter prinsessan för det brittiska folket (kanske inte fullt ut). För er som inte vet så är Meghan Markle känd från serien Suits. Roligt nog är skådespelare från serien inbjudna till dagens ceremoni. Jag är spänd på vem som har designat hennes klänning! Det spekuleras i att en nära vän har designat den alternativt en design från Vera Wang. Det återstår att se! Hon ska inte heller ledsagas av någon, utan hon har bestämt sig för att gå själv! Det tycker jag är häftigt.
 
Vill ni ha en inblick i kungahuset på ett dramatiskt sätt kan jag varmt tipsa om serien The Crown på Netflix. Där får vi följa drottning Elizabeth II:s tid som Englands drottning.
 
Ni ser bröllopet på SVT Play HÄR. Sändningen börjar 10.15, alltså nyss. Själva bröllopet verkar dock äga rum mellan kl. 13-15, men jag är inte helt säker.











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype