Goda nyheter: B99 förnyad!

 
Brooklyn Nine-Nine är inte längre nedlagd! Igår rapporterade jag om att serien blivit nedlagd av nätverket FOX men att Hulu var intresserad av att rädda serien, tillsammans med andra aktörer såsom Netflix. Hulu drog sig ur och det såg mörkt ut, men nu har serien blivit upplockad av NBC! Detta trots att kanalen lagt ner flera av sina egna serier. Den sjätte säsongen kommer att bestå av 13 avsnitt.
 
Det här är väl strålande nyheter för alla vi b99-fans, så här en lördagsmorgon! Många har varit väldigt besvikna över beskedet om nedläggningen så det här skapar nog en stämning av glädje på sociala medier. Många är även väldigt upprörda över den populära serien Lucifers nedläggning, så vi får se om den räddningskampanjen får samma succé.
 
Är ni också glada över beskedet? 🌸
 
Bildkälla/Image source: IMDB











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype