Arrested Development s5: trailer & premiärdatum!

 
Jag vet inte hur många vi är som följde Arrested Development när den gick men för oss invigda har det kommit goda nyheter! 29 maj kommer den efterlängtade säsong fem att ha premiär! Jag skrev ju häromdagen att Netflix har släppts en "remixad" fjärde säsong som jag inte har hunnit se än (alltså samma säsong fyra som tidigare, fast med lite ändringar av något mystiskt slag). Nu är det då alltså äntligen dags för en ny säsong och jag längtar efter att se vad Bluth-familjen hittar på härnäst. Här ovanför har ni kika på trailern som släpptes idag.


Felicia    •     •   http://frokentv.se

Ser verkligen lovande ut! Längtar










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype