13 Reasons Why - s2 trailer

 
Jag har fortfarande inte sett säsong ett av denna kontroversiella men ändock hyllade serie, men 13 Reasons Why har officiellt fått en trailer inför säsong två. Givetvis vill jag se serien i framtiden, när jag får tid (läs: tar mig tid). Jag antar dock att det är ett par av er läsare som tittar, så berätta gärna vad ni tycker om serien och om den är värd att se, enligt er! 
 
PS: På tal om originalserier från Netflix så har Santa Clarita Diet blivit förnyad!


Felicia    •     •   http://frokentv.se

Gillar den rätt mycket. Hade dock svårt att sympatisera med Hannah vilket jag antar inte är tanken men så blir det ibland.

Svar: Det är jobbigt när man inte kan sympatisera med huvudkaraktären ja
seriereflektioner.blogg.se

Amanda    •     •  

13 reasons why var lätt bästa serien jag såg förra året. Se den! :)

Svar: Det är verkligen ett betyg som gör att jag vill se den asap!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype