Vad ska du titta på i helgen?

Det blev visst en några dagar lång spontan bloggpaus! Det är verkligen stressiga tider just nu, så jag kände att det var nödvändigt. Jag har inte direkt haft något att uppdatera om heller! Det är under den kommande veckan som många av mina serier drar igång igen. Är det någon mer som är taggad på Divorce, Riverdale och American Crime Story om Versace-mordet?
 
Bildkälla/Image source: redcarpetrefs
 
Om du undrar vad du ska kolla på i helgen så är du inte ensam, det undrade jag också igår. När det gäller film kan jag tipsa om att den läskiga thrillern Split finns på Viaplay. Det är James McAvoy som spelar en man med 23 olika personligheter som kidnappar tre flickor. Rysligt men bra!
 
Viaplay har verkligen ett bra filmutbud, med bland annat La La Land, Alvin och Gänget: Gasen i botten, Fifty Shades Darker samt föregångaren (för dig som gillar den filmserien), Skönheten och odjuret, The Revenant (för vilken Leonardo DiCaprio belönades med en Oscar), Guardians of the Galaxy 2, Masterminds, Now You See Me (första och andra filmen), Takers (med snyggingarna Paul Walker och Hayden Christensen) och Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (som kom ut så sent som 2017). Om du i stället är på seriehumör tillhandahåller Viaplay de sevärda Billions, Better Things, Last Man on Earth, Outlander, Mr Robot, The Affair, How I Met Your Mother (min fav♥), Mozart in the Jungle, Empire, Arkiv X, Will and Grace och många fler. Du kan läsa om många av serierna har på bloggen - bara gå in på respektive serie bland kategorierna eller klicka dig in på kategorin "serierecensioner". 

I samarbete med


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Har ett antal avsnitt att se ikapp denna helg innan allt kommer tillbaka nästa vecka! Vill verkligen inte hamna efter redan första veckan haha

Svar: Hehe, samma här! Jag ägnar all tid åt HIMYM i stället för att se nya avsnitt 😂
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype