Lista om mina serier just nu

Tar tillbaka en "gammal" lista, som kan vara ett bra verktyg för en bra update efter mitt lilla uppehåll. Listan är ursprungligen från Emelies blogg.
 
 
Favoritserie just nu? Master of None.
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? Better Call Saul. Det är en bra serie, men avsnitten är så långa och jag har hamnat lite efter så det blir så jobbigt att komma ikapp då.
 
Serie du ser fram emot just nu? En fråga har nog aldrig varit lättare att besvara: Twin Peaks.
Serie som helst kan avlutas just nu? Pretty Little Liars, men den kommer ju snart att sluta.
 
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? Betty Cooper i Riverdale, men nu har ju serien precis haft säsongsavslutning.
Manlig favoritkaraktär just nu? Många manliga karaktärer är ganska ointressanta just nu, men jag säger Jughead i Riverdale.
 
Favoritpar just nu? Jughead och Betty, men damn, Archie har ångrat sig alltså. Too little, too late.
Favoritvänskap just nu? Gillade Sophia och Annies vänskap i Girlboss, förutom när Sophia svek Annie. De har en härlig vänskap.
 
Favoritskådespelerska just nu? Mädchen Amick - så fierce och goals.
Favoritskådespelare just nu? Kumail Nanjiani, eftersom han är så himla rolig.
 
Bildkälla: IMDB


Katrine Larsson    •     •   http://serieexecutioner.blogg.se/

Tror du att Archie har ångrat sig? hoppas verkligen inte det då jag är oerhört trött på dessa triangeldraman hit och dit.

Svar: Vet inte, det känns som att det hintas lite om det, men det kan lika väl vara falska hintar.
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype