The Good Fight - veckans bästa outfit

 
Lucca - i den nya fabulösa serien The Good Fight - klättrar stadigt på min lista över favoritkaraktärer. I veckans avsnitt, som för övrigt täckte ett väldigt spännande samhällsfenomen på internet, klädde hon sig sannerligen on point. Tyvärr hittar jag ingen bättre bild än ovan, men hennes fantastiska skjortklänning med en enorm rosett fick mig på fall! Jag vill skapa en liknande outfit och ha på mig asap. 🎀🎀🎀
 
Två hedersomnämnanden till dessa handen-på-höften-karaktärer som även de hade väldigt genomtänkta looks, avsnittet till ära! Att Felix sedan var den jobbigaste karaktären man kan tänka sig, är en annan femma.
 
 
Bildkälla/Image source: avclub, eonline.


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Åh blir så sugen på denna serie!!

Svar: Den är så bra :D :D Strunta i någon av dina superhjälteserier som du ändå tycker är dålig och satsa på den här i stället ;)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype