Kommande pÄ Netflix

Trailer-fredag! 🌈 Vilken serie eller film Ă€r du mest taggad pĂ„? 
Jag tycker den tyska serien verkar fett obehaglig men bra! Annars Àr jag mest taggad pÄ Mindhunter tror jag.
 
 
Det gĂ„r bra för Netflix nu - riktigt bra, skulle man lĂ€tt kunna pĂ„stĂ„. Bolaget hade rĂ€knat med fem miljoner nya anvĂ€ndare under sista kvartalet av 2016 - de fick sju miljoner. Under 2017 kommer Netflix satsa 52 miljarder kronor pĂ„ 1000 timmar egenproduktion. 🎉 FörstĂ„r vi ens hur mycket pengar det Ă€r?! Det finns sĂ€kerligen enorma summor att inhĂ€mta pĂ„ oss serie- och filmtittare och Netflix kommer fortsĂ€tta pumpa ut bra material. Enjoy!


Felicia    ‱     â€ą   http://frokentv.se

den tyska verkar bra men har lite svÄrt för serier/filmer som Àr pÄ ett sprÄk jag inte fattar, alltsÄ att man mÄste lÀsa texten hela tiden sÄÄÄ serien ifrÄga mÄste liksom vara extremt bra om jag ska titta :) sooo maybe. The discovery (antar att det Àr en film?) verkar rÀtt bra. Mindhunter verkar bra, sÄ ska kolla in den alla fall :D. Personen bakom glow Àr samma som gör Orange is the new black sÄ lÀr nog se den ocksÄ.

Svar: Ah okej, lite samma gÀller för mig ocksÄ men nÀr det Àr sprÄk jag vill lÀra mig sÄ brukar det vara kul att titta :) men tyska Àr svÄrt! Haha. Discovery Àr en film! Jag har ingen aning om vad Glow kommer handla om men det finns nog möjlighet till att den kommer ha snygga effekter i alla fall :D
seriereflektioner.blogg.se

Katrine Larsson    ‱     â€ą   http://serieexecutioner.blogg.se/

Jag sÄg warm bodies med Nicholas Hoult för ett tag sedan, hade inte en aning vem han var dÀr. Men efter att ha sett den filmen tycker jag att jag "ser" honom överallt, haha. Och serien Sand Castel som han Àr med i verkar ju bra.

Svar: Ja! Han blev ju först kÀnd genom filmen About a Boy med Hugh Grant och dÀrefter den brittiska ungdomsserien Skins och efter det har han gjort en massa, bland annat Àr han ju med i filmen Mad Max. Hans karriÀr har gÄtt som pÄ rÀls! Den nya serien kan bli bra ocksÄ! :)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    ‱     â€ą   http://www.gillafilm.se

Helt otroligt hur stort Netflix faktiskt har blivit! SvÄrt att fatta att det gÄtt sÄ fort. Inte mig emot dock, jag Àr en stor netflix-addict :)

Svar: Det har sannerligen gÄtt fort, nu nÀr du sÀger det! Tittar du mest pÄ serier eller pÄ film pÄ Netflix? :)
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    ‱     â€ą   http://www.gillafilm.se

Lite sent svar hÀr men, jag skulle nog sÀga serier. Tycker deras filmutbud har blivit mycket bÀttre den senare tiden men nÀr jag började med Netflix tyckte jag deras filmutbud var helt kasst! DÄ valde jag hellre C-More som jag tycker Àr mycket bÀttre pÄ filmfronten Àn nÀr det gÀller serier. Netflix har sÄklart mÄnga guldkorn, men det Àr nÀstan bara gamla filmer som man redan sett hundra gÄnger...

Svar: Netflix Ă€r BÄST pĂ„ serier och har en del gamla filmer, men annars suger filmerna. SĂ„, jag hĂ„ller med dig! :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihÄg mig?
VĂ€lkommen till bloggen Seriereflektioner!
HÀr bloggar jag om allt det senaste i serievÀrlden och dÀrtill Àven nÄgot om filmer. Letar du efter de bÀsta tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rÀtt! HÀr skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att fÄ höra av dig i kommentarsfÀltet!
Vill du kontakta mig Àr du vÀlkommen att höra av dig till den e-mail som stÄr i menyn ovan.

HannaVic logotype