Första klippet från inspelningen av SKAM s4!

Ledtrådar för vem som kommer bli huvudrollsinnehavare...
 
🌼 I klippet nedan är det Vilde som får en hel hög med ballonger av Jonas. 
 
 
🌼 Hon har tidigare lagt ut en bild på instagram där hon skrev rakt ut att hon är huvudrollsinnehavaren. Hon ändrade senare texten. 
 
 
Betyder det att det är Vilde som är huvudrollsinnehavaren?! 🙊🙊🙊
Säsong 4 kommer ha premiär någon gång i vår, men än vet vi inte när! Hur laddade är vi inför en ny säsong då?


Felicia    •     •   http://frokentv.se

Jag hoppas på Vilde men tror att de är sana.

Katrine Larsson    •     •   http://serieexecutioner.blogg.se/

Sitter här och väntar på att man ska få se vem som har huvudrollen i säsong 4, känner att det finns en hel del kandidater till nästa säsongs huvudroll.

Svar: Ja, nu får de snart ta och avslöja det va! Jag vet inte om jag är säker på Vilde, det kan lika väl vara Sana. Vi får helt enkelt se :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype