3 ships just nu

Vilka ships har ni i TV-världen just nu? Dessa är mina topp 3. 😍
 
 
Lucca/Colin - The Good Fight
Det här är ett passionerat par med exakt samma intressen. Det känns ovanligt att se och jag är intresserad av hur det ska gå mellan dessa! Det som är jobbigt är att det känns mycket troligt att någon part kommer att bli sårad. Det ser jag inte fram emot.
 
 
Madeline/Joseph - Big Little Lies
Det här kan vara min just nu farligaste ship. Varför? Jo, för att Joseph är en sådan sidokaraktär som lätt skulle kunna vara den som i slutet visar sig vara mördaren. Även om jag tycker att Ed och Madeline är helt ok tillsammans igen så tycker jag att hon lätt verkar ha mycket starkare känslor för Joseph. Jag vet att de förmodligen inte kommer att bli tillsammans - hon kommer stanna med Ed. Jag vill bara uppmärksamma detta lilla ship medan jag kan.
 
 
Betty/Jughead (bughead) - Riverdale
Det enda valet på listan som inte är särskilt kontroversiellt. Vem tycker inte att dessa turturduvor är något alldeles extra? Det som gör det hela lite mer spännande är att Archie verkar hålla inne med lite svartsjuka, trots att han var den som avvisade Betty.
 
Bildkällor: thedreamerangeljane-chapmanssociallyawkwardgirlstrikes


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Vad skönt att jag inte är den enda som känner att Archie är lite svartsjuk. Alla dem jag pratat med bara näää så är det inte alls! Haha då inbillar jag mig inte då ;)

Svar: Åh, det tyckte jag var uppenbart! Tänk att det ändå är kontroversiellt då, haha! På fredag kommer serien äntligen tillbaka :D
seriereflektioner.blogg.se

Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Ja äntligen hoppas på många fler svartsjukemoment framöver mellan dem. Även om jag gillar Jughead så hoppas jag på en Betty och Archie slut i framtiden :)

Svar: Det hoppas vi på! Det är alltid kul med drama ;) Hoppas du på Betty och Archie? Det gör faktiskt inte jag - tycker nämligen Betty förtjänar någon som vill ha henne från början, hehe. Archie passar bra med Veronica, tycker jag :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype