Första glimten på Outlander - säsong 3!!!

Holy smokes, jag gick nästan in i ett chocktillstånd när jag snubblade över dessa sprillans nysläppta bilder från den tredje säsongen av Outlander, som blev färdiginspelad bara för någon vecka sedan! Visserligen är det bara två bilder men oj, vad spännande det är! HÅLL ANDAN HÖRNI! Här kommer helt färska nyheter. 
 
Vad vet vi om säsong tre än så länge? Vi kommer att få följa Claires historia som börjar i 50-talets Boston, när den tidsresande sjuksköterskan återgår till det gifta livet tillsammans med Frank (tillåt mig att säga "ugh") samtidigt som hon sörjer och försöker hantera sin 1700-tals-makes död. Caitriona Balfe som spelar Claire, förtydligar:
 
"At this point in Claire’s life, Jamie’s dead. She’s trying to build a life after him, but once you’ve experienced a love so all-consuming, nothing can live up to it," säger hon. Tillåt mig att lipa, säger jag. 😭 “Claire decides to focus on her career and tries to slot Frank in. That leads to disappointment and resentment. It’s a broken marriage.” 
 
En ljuspunkt i Clairs liv är dottern Brianna som Frank har accepterat att uppfostra som sin egen dotter, trots att den egentlige fadern är... Jamie (som vi alla vet). “Claire and Frank are coparenting,” säger Balfe. “So it’s not miserable 24/7.”
 
Där har vi lite info. Oroa er inte, Jamie kommer vara med i säsongen - jag har nämligen följt inspelningarna lite då och då. Jag är nöjd och exalterad bortom denna värld av dessa uppdateringar om säsong tre! Hur exalterade är vi alla, på en skala?
Glad fredag på er ❤️ 💙 💛
 
 
Bild- och textkälla: TVInsider


escapereality.se    •     •   http://escapereality.se/

Åh vad jag längtar till säsong 3!!

Svar: iiih, ser fram emot att diskutera alla avsnitt!
seriereflektioner.blogg.se

Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Åh jag är så taggad hade helt missat dessa bilder men gaaaah skynda på nu S3!

Svar: Ja men dessa bilder publicerades IDAG och endast på en site, så det är inte konstigt att du har missat dem! Det ska bli SÅ makalöst spännande när Outlander kommer tillbaka :D
seriereflektioner.blogg.se

Katrine Larsson    •     •   http://serieexecutioner.blogg.se/

Tror inte det finns en skala för hur exalterade jag är inför säsong 3, trodde dock att säsong 3 skulle börja där säsong 2 avslutades att hon åker till Skottland så blev lite besviken men hoppas att det blir bra ändå.

Svar: Jaa, men de har filmat en massa i Skottland så don't worry! Kolla in mitt senaste inlägg :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype