Lookalikes

Bildkälla/Image souce: IMDB 1 och 2
 
Liam Cunningham (Game of Thrones), Jean Reno (Léon)
 
Som ni kanske har märkt så har jag påbörjat ett litet koncept där jag gör inlägg med två skådespelare som jag tycker är lika varandra. Alla inlägg hittar ni i kategorin Lookalikes. När jag tittade på GOT igår insåg jag att Liam Cunningham har en likhet med Jean Reno och det verkar jag inte vara ensam om att tycka vid en google-sökning. Vad tycker ni? 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype