Oscarsgalan i natt - mina vinnarkandidater

 
 
 
Jag tog inte med alla kategorier utan de jag tyckte var mest intressanta, både för mig och för er att läsa. Facit kommer ju under natten så jag uppdaterar med ett inlägg i morgon. Själv kommer jag sitta bänkad framför Aftonbladets sändning nu under natten. Hoppas att ni som tittar får en trevlig kväll och att era favoriter vinner! Hur ser era gissningar ut när det gäller vinnarna?
 


Nimo    •     •   http://nouw.com/niimo

Kul att få se vilka du hejar på och sådär! Roligt inlägg

Sara Ekman    •     •   http://aamaziing.blogg.se/

Nice :)










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype