En seriedoldis med Ryan Reynolds

Bildkälla/Image source: pinterest
 
Eftersom jag såg Deadpool igår så började jag googla Ryan Reynolds i syfte att skriva ett recensionsinlägg. Till min förvåning snubblade jag över den här serien som jag aldrig har hört talas om! Serien heter Two Guys, A Girl and a Pizza Place, eller Tre vänner och en pizzeria på svenska, och är en komedi med bland annat Ryan Reynolds, Traylor Howard (Mina jag & Irene), Nathan Fillon (Castle), Jillian Bach (Julie & Julia) m.fl. 
 
Bildkälla/Image source: avclub
 
Jag har inte hunnit kolla in denna serie men det är ett tips för er alla som vill upptäcka något nygammalt att underhålla er med en söndag som den här! Den verkar nämligen ha fått mycket bra recensioner och tydligen ska det ha varit Ryan Reynolds genombrott. Hans karaktär ska dessutom påminna något om Barney Stinson, men huruvida det stämmer kan jag inte uttala mig om. 
 
Serien sändes mellan 1998-2001 och har totalt 4 säsonger med 81 avsnitt. Den handlar om tre vänner i 20-årsåldern som delar en lägenhet i Boston, studerar och jobbar på en pizzeria. Pete är den neurotiska arkitektstudenten som har en förälskelse i Jennifer, Berg är den avslappnade pre-med-studenten och Sharon är en tuff tjej med en mjuk insida (haha, så himla poetiskt).
 
Har du hört talas om den här serien förr, eller rentav sett den? Kommentera gärna!
Bildkälla/Image source: Jenniferwestfeldt


FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

aldrig hört talas om faktiskt

Svar: Hehe, konstigt att man inte har hört talas om den! Den sändes nog aldrig på svensk tv då.
seriereflektioner.blogg.se

Elsa    •     •   http://www.gillafilm.se

Har aldrig heller hört talas om den... Men man blev ju lite sugen på att kolla in den. Är inget stort fan av Ryan Reynolds, men älskar Nathan Fillion :)

Svar: Det är alltid roligt att hitta en ny komedi och den här verkar vara i min smak! Jag har inte så stor erfarenhet av Nathan Fillons skådespeleri men Ryan Reynolds gör den sevärd för mig. 😊
seriereflektioner.blogg.se

Netti Starby    •     •   http://nettistarby.blogg.se/

Vilket bra tips! Kram










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype