Riverdale har fått en trailer

 
Ursäkta för detta bombardemang av inlägg så här på kvällen, men jag bara måste lägga upp den nya Riverdale-trailern från idag också! Nu är jag riktigt taggad, den verkar vara helt i enlighet med mina förväntningar. Vad säger ni? Verkar det här vara något ni kan gilla? Som jag sa igår så känner jag starka Teen Wolf-vibbar. Såg att KJ Apa som spelar Archie är född 1997 och nu känner jag mig officiellt gammal. ;)
 
Alla ni Outlander-fans måste scrolla ner till inlägget under, så att ni inte missar klippet med Caitriona och Sam bara för att jag uppdaterade två inlägg så nära inpå varandra.


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Den här trailern var jätte bra!! & jätte mycket Teen Wolf vibbar ja!

Svar: Bra att du också får samma vibbar :D Vi får hålla tummarna för att serien blir grym!
seriereflektioner.blogg.se

FrökenTV, bloggen om tv och film    •     •   http://efji.blogg.se/

Herre vad mörk den ser ut. Fattade att den skulle vara mörkare än själva tidningen men såg ju ännu mörkare ut, hahaha. Jag längtar fortfarande dock, tror den kan bli bra :). Håller med att det var lite teen woolf-vibbar, jag hoppas den är lite bättre, är inget super fan av den serien nämligen men den har sina moment ;)

Svar: Nej, Teen Wolf brukade vara väldigt bra men sedan den fjärde säsongen har serien inte varit speciellt bra... Det är mest pga Stiles som jag tittar på Teen Wolf, haha. Men Riverdale blir nog bra, det tror jag!! :)
seriereflektioner.blogg.se

qat    •     •   http://Http://softkitty.bloggplatsen.se

Jag kan trösta dig med att du INTE är gammal! Min son är född 98 och han är ju en bebis ;)

Svar: Okej, jag är inte speciellt gammal men det känns ändå sjukt att de jag anser är "barn" fortfarande nu har växt upp och blivit MÄN :O
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype