Första intrycket: The Art of More

Bildkälla/Image source: IMDB
 
The Art of More är en sprillans ny serie med Christian Cooke, Kate Bosworth och Dennis Quaid m.fl. Serien handlar om intrigerna mellan New Yorks främsta auktionshus. Serien tillhandahålls genom Crackle som (tydligen) är lite av ett gratis-Netflix. Det är alltså en Crackle Originals series och är en storsatsning från företagets sida. Jag har tittat på ett avsnitt och är inte imponerad. Konceptet är lovande och jag hade förväntat mig en ny Blood and Oil blandat med Suits (okej, lite för höga förväntningar kanske). Tyvärr var handlingen inte speciellt fängslande. Frågan är nu om det är värt att titta vidare för att ge den en chans. Jag fick nämligen en chock när jag såg att serien redan är förnyad för en andra säsong! Betyget är lågt på IMDB - endast 5.9/10.
 
Om ni ändå är sugna på att spana in den så finns den på Viaplay. Än så länge finns tre avsnitt tillgängliga, men det kommer nya varje vecka och första säsongen består av tio avsnitt.
 


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Fin affisch iallafall! Haha










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype