Master of None premiÀrdatum, American Gods Trailer m.m.!

🍀 Först vill jag börja med den strĂ„lande nyheten att mitt nya (legal) favoritdrama The Good Fight Ă€r förnyad för en sĂ€song tvĂ„! Det Ă€r en serie vĂ€l vĂ€rd att titta pĂ„. 😄
 
 
🍀 NĂ„got annat vĂ€l vĂ€rt att hypa Ă€r att Master of None nu har kommit ut med ett premiĂ€rdatum för sĂ€song 2! Antingen kan du titta pĂ„ teasern ovanför eller sĂ„ fortsĂ€tter du lĂ€sa för jag kommer skriva det hĂ€r. Beredd?
12 maj Àr datumet dÄ hela sÀsongen slÀpps! Jag lÀngtar! 
 
 
🍀 American Gods Ă€r en serie jag har skrivit en del om - se t.ex. detta inlĂ€gg. Tidigare har vi fĂ„tt en first look trailer frĂ„n samma kanal som har gett oss underbara Outlander - nu Ă€r det en officiell trailer som har slĂ€ppts. Jag mĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€r positivt överraskad! Den första trailern var i mina ögon lite av en besvikelse men herregud, vad taggad jag blir nĂ€r jag tittar pĂ„ den officiella trailern! Jag tror nog det Ă€r en HIT som vĂ€ntar oss! 30 april Ă€r premiĂ€rdatumet. 
 
🍀 Glöm inte att du idag kan titta pĂ„ det första avsnittet av SNATCH som nu finns tillgĂ€ngligt för oss i Sverige! Du kan lĂ€sa om serien med Rupert Grint, Luke Pasqualino och Ed Westwick HÄR. 
 


Felicia    ‱     â€ą   http://frokentv.se

Master of None, yyyas! Det var pÄ tiden :D

Svar: SĂ„ skoj!!! :D
seriereflektioner.blogg.se

Emelie Karlsson    ‱     â€ą   http://fiktivaem.blogg.se/

Oooh en bra American Gods trailer! Kul!










Kom ihÄg mig?
VĂ€lkommen till bloggen Seriereflektioner!
HÀr bloggar jag om allt det senaste i serievÀrlden och dÀrtill Àven nÄgot om filmer. Letar du efter de bÀsta tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rÀtt! HÀr skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att fÄ höra av dig i kommentarsfÀltet!
Vill du kontakta mig Àr du vÀlkommen att höra av dig till den e-mail som stÄr i menyn ovan.

HannaVic logotype