Mitt serietittande

I januari gjorde jag en lista över alla serier jag ligger efter med (och planerar att kolla ifatt). Tänkte kolla av läget mot listan och hur mycket jag har lyckats beta av hittills. Jag förvarnade att det skulle bli väldigt svårt att hinna ikapp med tanke på allt nytt som släpps som jag vill se, men att ha en lista som denna är väldigt bra! 
 
Kan ju notera att trots att jag har sett en massa nya serier har jag lyckats beta av ett par avsnitt i alla fall! 
 
© Netflix
 
Låg prioritet
American Crime Story - 6 avsnitt
Atypical - 10 avsnitt 7 avsnitt
Better Call Saul - 10 avsnitt (säsong 5 kommer 2019)
Boston Legal - 84 avsnitt
Brooklyn Nine-Nine - 14 avsnitt just nu, men säsong 6 rullar
Clique - 6 avsnitt
Orange is the New Black - 13 avsnitt
Planet Earth II - 2 avsnitt
Teen Wolf - 25 avsnitt
The Last Man on Earth - 18 avsnitt
The Young Pope - 8 avsnitt
Younger - 35 avsnitt
 
Totalt: 231 avsnitt 228 avsnitt
 
Medel prioritet
Billions - 10 avsnitt (säsong 4 släpps 17 mars 2019)
GLOW - 7 avsnitt
Jägarna - 4 avsnitt
Loudermilk - 10 avsnitt
New Girl - 8 avsnitt Klar!
Santa Clarita Diet - 8 avsnitt
Suits - 17 avsnitt
The Good Fight - 7 avsnitt
Trust - 7 avsnitt
The Durrells - 14 avsnitt (säsong 4 släpps 2019)
Totalt: 92 avsnitt 84 avsnitt
 
Hög prioritet
Arbogafallet - 5 avsnitt
How to Get Away with Murder - just nu 12 avsnitt men kommer hamna på 15
Modern Family - 11 avsnitt 15 avsnitt (jag har sett ikapp säsong 9 men nu har det släppts fler avsnitt av säsong 10, därav ökningen)
Outlander - 3 avsnitt (lär bli fler)
The Ranch - 15 avsnitt Klar!
Totalt: 49 avsnitt 38 avsnitt
 
Totalt: 372 avsnitt 350 avsnitt
 
Har alltså minskat listan med 22 avsnitt. Jag ska ändra om i listan för jag har ändringar att göra när det kommer till vilka serier jag ska prioritera och dessutom har det släppts en massa fler avsnitt som gör att den ska utökas. Det får bli i ett nytt inlägg! 
 
© Netflix
 
Och utöver dessa har jag sedan nyårsafton tittat på:
After Life (hela säsong 1)
Arrested Development (hela sista delen av säsong 5)
Bodyguard (ett avsnitt, haha)
De dagar som blommorna blommor (miniserie)
Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes (hela säsong 1) 
Death by Magic (något avsnitt, har glömt lista den också där uppe)
Derry Girls (hela säsong 1)
Explained (något avsnitt, hade glömt bort att lista den här ovan bland serier jag betar av)
Gift vid första ögonkastet (nya säsongen)
Grace & Frankie (hela säsong 5)
Leaving Neverland (knappt en serie men skriver den ändå)
Riverdale (hållit mig i fas)
Sex Education (hela säsong 1)
Unbreakable Kimmy Schmidt (hela säsong 4)
YOU (hela säsong 1)
 
Serier jag vill se inom kort
A Discovery of Witches
Baby
Elite
My Brilliant Friend
Our Planet
Patrick Melrose
Störst av allt
The Witness for the Prosecution











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype