Första svenska Netflix-originalserien!

 
Jag hade faktiskt ingen aning om det här, men nu är det änligen dags för Sveriges första Netflix-originalserie! Störst av allt heter den och som titeln anger baseras den på boken av den fantastiska författaren Malin Persson Giolito. Manus är skrivet av manusförfattaren bakom Bron, Camilla Ahlgren. Det är alltid så mycket hemlighetsmakeri med Netflixs serier, så att man inte har vetat något om det här är kanske inte jättekonstigt.
 
Jag tycker det ser mycket lovande ut! Jag har blivit så himla taggad på svenska serier. Tror ni att det är bra att läsa boken innan serien? Har ni läst boken? 
 
5 april är det premiär. Quicksand är den engelska titeln. Lite annorlunda än den svenska alltså.


felicia    •     •   http://frokentv.se

Har läst boken :D den är bra.

Svar: Nice! Vet du att hon är Leif GW Perssons dotter? :D
seriereflektioner.blogg.se

film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

Har läst boken, den är jättebra. Kan ju vara kul att läsa boken innan man ser på serien... men man klarar sig nog om man inte gör det också!

Svar: Ja, jag har hört att boken ska vara bra! Ska du titta på serien också? :)
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype