Uppladdning inför Game of Thrones

KÄRA NI! På måndag smäller det. Jag kan inte ens greppa att vi nu står inför de sista skälvande 6 avsnitten av den bästa serie som någonsin gjorts. När säcken nu knyts samman kommer vi att ha en historisk TV-show att blicka tillbaka på och kanske avverka på nytt i framtiden.
 
Inför detta spektakel som nu stundar tänker jag att vi bör ladda upp rejält. Vill ni läsa alla mina tidigare inlägg med långa avsnittsrecensioner m.m. kan ni klicka här eller själva gå in på kategorin Game of Thrones
 
Vi påbörjar uppladdningen med en behändig 4-minuters recap av allt som hittills har hänt. James Corden sammanfattar det för oss. OBS! Spoilers givetvis.
 
 
Hur kommer vi i Sverige att kunna titta på Game of Thrones då? Jo, lyckligtvis släpper HBO Nordic varje avsnitt kl. 03 varje måndag och dessutom kan vi streama avsnitten veckovis på Cmore. 


escapereality.se    •     •   http://escapereality.se/

Känns sjukt att sista säsongen börjar imon. Är så redo för att se den men samtidigt inte redo haha. Om sex veckor är det över för alltid.

Svar: Ja, så himla galet! Avsnitten är så långa att jag är kluven till om jag ska stiga upp supertidigt eller bara vänta tills kvällen med att titta. Vill inte dela upp avsnittet liksom!
seriereflektioner.blogg.se

Anna Röd    •     •   http://annarod.se

Inte sett än men sjukt pepp!!

Svar: Härligt!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype