Seriepremiärer att se fram emot i april

Glad vårig måndag och 1 april på er! 🌸 Vilken nystart vi får med ny vecka, första arbetsdagen med sommartid och så en ny månad på det! Här kommer att inlägg med några seriepremiärer jag ser väldigt mycket fram emot i april.
 
© Netflix
 
Jag har skrivit om Störst av allt tidigare men nu äntligen är det dags! 5 april har den första svenska Netflix-originalserien premiär. Hoppas att ni är laddade till tänderna. 
 
© HBO
 
Det är jobbigt att tänka på att den stundande säsongen av Game of Thrones är den sista, men oj vilket storslaget äventyr det kommer att bli! Säsong sju var ett inferno av drakar och uppgörelser - nu kommer den stora finalen där det som har byggts upp under sju säsonger drabbar samman i en strid mellan eld och is. 14 april inträder vi i GOT-hysterin.
 
 
Älskar du Planet Earth och Blue Planet? Då känner du kanske redan till att den 5 april har Our Planet - med den legendariska berättarrösten tillhörande Sir David Attenborough - premiär på Netflix! Det sägs att det tog 4 år att spela in den här dokumentären. Jag skulle säga att den har exakt samma upplägg som Planet Earth, så pass att jag blev osäker på om det här faktiskt var Planet Earth när jag först såg trailern. Det är det inte, så förkovra er i helt nytt material! 
 
Har du någon aprilpremiär du ser extra mycket fram emot? 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype