Årets bok 2019

Jag känner att jag bara måste blogga något litet om att Bonniers bokklubbar nu har avslöjat de nominerade till Årets bok 2019! Av de 12 som har nominerats har jag läst två och lämpligt nog klickade jag hem en tredje igår kväll. Ett sånt sammanträffande!
 
 
Här kan du rösta på de nominerade. Silvervägen och Till minne av en villkorslös kärlek är båda fenomenala läsupplevelser. Den bok jag klickade hem igår är Manhattan Beach men jag önskar att jag hade köpt Pachinko också. Järtecken har också fått goda recensioner! Med andra ord har ni här tips på en massa bra läsning.
 
Har ni läst någon eller några av de nominerade? Vilken är er favorit?











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype