Veckans tema: 10 thanksgivingavsnitt att streama

🍁🩃 Det hĂ€r ett inlĂ€gg i samarbete med  FELICIA, ELSA, EMELIE, KARIN och LOVISA. 🩃🍁
Varje onsdag publicerar vi inlÀgg under ett gemensamt tema. Du finner samtliga inlÀgg i kategorin "samarbete".
 
Om det Ă€r Ă€nnu en högtid jag tycker att vi borde anamma i Sverige sĂ„ Ă€r det Thanksgiving! Hur mysigt Ă€r det inte att sitta ner med de man tycker bĂ€st om och Ă€ta en underbar mĂ„ltid tillsammans? đŸ€— Visste ni att det faktiskt finns en svensk motsvarighet? Högtiden heter MĂ„rtensafton och den firas mest hĂ€r nere i SkĂ„ne.
 
Thanksgiving firas alltid den fjÀrde torsdagen i november. Eftersom det Àr en helgdag i USA blir nÀstkommande dag en klÀmdag, Àven kÀnd som Black Friday, dÄ butikerna brukar passa pÄ att rea ut sitt sortiment. I Är infaller Thanksgiving den 23 november, men för att inte glömma vÄr kanadensiska vÀn Robin Scherbatsky i HIMYM ska det nÀmnas att den kanadensiska versionen av högtiden inföll redan den 9 oktober.
 
I seriernas vĂ€rld verkar det alltid hĂ€nda spĂ€nnande saker pĂ„ Thanksgiving. I det hĂ€r inlĂ€gget har jag listat 10 av de mest sevĂ€rda Thanksgivingavsnitten enligt mig! Varenda ett Ă€r sevĂ€rt. Jag har tyvĂ€rr inte kunnat lista dem i ordning dĂ„ det helt enkelt Ă€r för svĂ„rt att bestĂ€mma. Har du kanske redan nĂ„gon favorit av dessa?Â đŸ€—
 
Brooklyn Nine-Nine s1 e10 - Thanksgiving
 
The Office s7 e9 - WUPHF.com
Hela det hÀr avsnittet Àr nÄgot av det roligaste jag har sett pÄ TV
 
How I Met Your Mother s3 e9 - Slapsgiving
 
How I Met Your Mother s5 e9 - Slapsgiving 2: Revenge of the Slap
 
That ÂŽ70s Show s1 e9 - Thanksgiving
 
Modern Family s6 e8 - Three Turkeys
 
Modern Family s3 e9 - Pumpkin Chunkin
HÀr var barnen sÄ smÄÄÄ
 
Friends s5 e8 - The One with All the Thanksgiving Flashbacks
 
Friends s6 e9 - The One Where Ross Got High
 
New Girl s4 e9 - Thanksgiving IV











Kom ihÄg mig?
VĂ€lkommen till bloggen Seriereflektioner!
HÀr bloggar jag om allt det senaste i serievÀrlden och dÀrtill Àven nÄgot om filmer. Letar du efter de bÀsta tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rÀtt! HÀr skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att fÄ höra av dig i kommentarsfÀltet!
Vill du kontakta mig Àr du vÀlkommen att höra av dig till den e-mail som stÄr i menyn ovan.

HannaVic logotype