Stilinspiration: Jessica Pearson

Bildkälla/Image source: youngerellie on Tumblr
 
Om det är en seriekaraktär vars garderob jag har begär efter så är det Jessica Pearson i Suits. Vilken samling hon ligger inne med! Snygga klänningar, kjolar och kostymer som gör att jag börjar dregla! Den vita dräkten här ovanför är en av mina absoluta favoriter. Då jag pluggar juridik så drömmer jag om att en dag glida runt på ett kontor, lika snyggt klädd som Jessica. Det vore något! Här nedanför har ni fler snygga outfits. Enjoy! Vilken tycker ni bäst om?
 
Bildkällor/Image sources: hayleyatwowyoungerellie - hayleyatwow


Karin    •     •   http://karinsuniversum.blogg.se/

Jessica är en sådan bra karaktär och stark kvinna. Hela hon är en inspiration egentligen.

Svar: Verkligen, helt otroligt cool och en riktig förebild.
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype