Wildest Dreams

I'm back from The City! New York har varit fantastiskt och jag känner mig laddad och redo inför en magnifik höst som väntar. I New York har jag gjort det mesta som man bör göra: strövat runt och haft picknick i Central Park, åkt upp i Empire State Building, gått så långt att mina fötter nästan trillat av, ätit Red Velvet cupcake, ätit annat gott, andats in den fräscha New York-luften, druckit Cosmopolitans (och vodka sour) på en rooftop bar, shoppat, åkt gul taxi, pratat med spännande New York-bor som visat sig vara de trevligaste människor jag har träffat och så har jag givetvis insupit varje ögonblick så att det ska finnas välbevarat inom mig. Min väninna såg Anne Hathaway när vi mötte henne på ett övergångsställe vid Macy's och dessutom joggade en superkänd manlig skådis förbi oss vid Jackie Onassis Reservoir i Central Park! Min väninna kommer inte på hans namn och jag såg inte hans ansikte tydligt nog för att kunna avgöra vem det är (såg bara hans profil efter att han joggat förbi och stannat en bit bort) men min väninna beskriver honom som objektivt snygg, väldigt känd, medverkar ofta i romantiska komedier, har ofta roller som en omtyckt familjefar och var mer aktuell för några år sedan. Några gissningar? Det är inte Bradley Cooper eller Ryan Reynolds men någon liknande.
 
Nu väntar en oerhört spännande seriehöst och jag är så laddad! Det gjordes så mycket reklam för alla nya serier på Times Square, och allra mest promotat var Blood and Oil. Jag har blivit väldigt sugen på att se den! Den har premiär den 27 september i USA.
 
Igår var det även dags för MTV VMA som jag inte har hunnit spana in då jag satt på flyget just då. Det är alltid ett stort och spännande event, och att Miley Cyrus var årets värd gör det hela ännu mer lockande.
 
Jag tänkte avsluta det här inlägget med Taylor Swifts nya musikvideo. På flygplanet tittade jag på The Longest Ride med bland annat Scott Eastwood och eftersom han är med i musikvideon så tycker jag att det passar bra att visa det här på bloggen. Jag spådde för något år sedan att han skulle bli nästa stora stjärna och det verkar ju bli så! 
 











Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype