Sex education

 
Här har vi en serie som jag är riktigt peppad på! Vilken härlig trailer vi bjuds på också!
Sex Education kommer till Netflix den 11 januari. Som ni kan se i klippet gästar Mikael Persbrandt också.
 
Ska ni titta?


Emelie Karlsson    •     •   http://fiktivaem.blogg.se/

Jaa, jätte taggad. Friends from College's andra säsong släpps dock samtidigt på Netflix, så tänker prioritera den!

Svar: Ahaaa, men kul att du ändå ska se Sex Ed! :D
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype