Din bästa Netflix-serie direkt till instastory

Bilder från techcrunch.com
 
Snubblade över info om att man nu kan dela sin favoritserie direkt från Netflix-appen till sin instastory! Om du delar en serie till din story kommer instastoryns "tittare" kunna klicka på bilden för att själva se serien. För mig som använder instastory ganska mycket var det här en kul nyhet! IOS-användare blir de första att få tillgång till den här funktionen från och med gårdagen.
 
Använder ni er av Instagrams storyfunktion? Föredrar ni Snapchat? Eller kanske använder ni inget av det. Det vore kul att veta!


felicia    •     •   http://frokentv.se

kul! Jag använder instastory mycket :) Har snapchat också men använder inte story-funktionen där.

Svar: nice :D nej, inte jag heller
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype