I'm back!

Hej hörrni! Det var inte igår...
 
Ibland blir saker och ting inte riktigt som man har tänkt sig. Det förutsätter förstås att man faktiskt har tänkt sig något från första början. Den här sommaren var det inte riktigt så - jag njöt av varenda minut och hade knappt en tanke på varken serier eller att blogga. Så många gånger har jag ändå plikttroget gått in här och försökt skriva något, för att lika snabbt stänga ner fliken. Tiden och energin har inte funnits där, helt enkelt. 
 
Nu har höstvindarna bokstavligt talat börjat dra in och jag finner mig själv trevande på tangentbordet igen. Med noll koll på allt som har varit och allt som komma skall blir det som att börja om från origo. 
 
Mitt famlande försök till nystart till trots har jag ändå nyheter att komma med! Med ett år kvar till den sista säsongen av Game of Thrones får vi äntligen ta del av några smygtittar från den nya säsongen! I klippet här nedanför gör HBO reklam för egna produktioner med bilder från både den senaste säsongen av GOT och helt nytt material. 
 
PS: Nu har jag äntligen kommit på plats i centrala Stockholm och nästa vecka börjar jag mitt nya spännande jobb! Jag tänker att det inte finns någon plats i Sverige där man kan finna en större serieinspiration än här! Häromdagen hamnade jag exempelvis mitt i en inspelning av TV-programmet Tunnelbanan, haha! 
 


Hanna    •     •   http://nouw.com/hannashyllningar

Kul att du är tillbaka!

Svar: Tack så mycket!
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype