Expedition Robinson - Love Edition 2015

 Bildkälla: TV4-gruppen
 
Jag har precis börjat titta på Expedition Robinson - Love Edition 2015 och det är ju faktiskt kul!
Jag har aldrig fastnat för program som Paradise Hotel och liknande då jag tycker att det är en evig repetition av samma grej.
Expedition Robinson var ju en klassiker när man var liten och sågs alltid av hela familjen
men nu är det första gången på flera år som jag faktiskt tittar.
 
Konceptet med singlar som ska hitta kärleken gör det hela ännu mer intressant.
 
Det här är alltså kvällens tips för alla som vill streama några avsnitt på TV4.se i helgen.
Har du redan sett avsnitten? Vad tycker du om årets Robinson?


Mina    •     •  

hej! jag tittar också på det och jag tycker samma men jag har alltid gillat robinson. O det blir en liten twist på det när dem slänger in kärlek i programmet.










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype