Tänkbara sommarserier

Inför varje sommar brukar ni få vara med och bestämma vilken serie jag ska se till sommaren. Det är ju den perfekta årstiden för att maratontitta på den där serien man så länge har sagt att man ska se.
 
Förra året bestämde jag mig för att se OITNB på er inrådan. Det här året står valet mellan följande serier (tror jag):
 
 
The Affair (finns på HBO Nordic och Netflix)
 
 
The Good Wife (finns på Viaplay och Netflix)
 
 
The Leftovers (finns på HBO Nordic)
 
 
The Man in the High Castle (Amazon Prime Video)
 
Är det någon ni vill pusha lite extra för så är det här tillfället för er att uttrycka er åsikt!🌞
Vilken eller vilka serier planerar ni att se på i sommar?


Lena    •     •   http://livinginfictionalworlds.blogg.se

Har faktiskt inte sett en enda av dessa serier så tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Men The Good Wife vet jag har många bra skådespelare :)

Svar: Sant! Tror verkligen att alla dessa är min typ av serie egentligen, men jag måste bestämma mig för att börja med en! Haha. Ska du se någon särskild serie i sommar?
seriereflektioner.blogg.se

Hanna    •     •   http://nouw.com/hannashyllningar

THE GOOD WIFE! Ja, stora bokstäver var nödvändigt. Har visserligen inte sett nån av de andra, men äsch. Jag började titta på The Good Wife för bara någon månad sedan tror jag och har inte blivit så fast i en så lång serie på vad som måste vara år. Tycker verkligen SÅ mycket om den. Tycker att den hittills hållit väldigt bra över säsongerna också. Är på säsong 5 just nu och har lika svårt att sluta titta som jag hade under säsong 1.

Svar: Alltså jag blir så glad av att höra detta, för jag tittar ju på spinoffen "The Good Fight" och jag tycker verkligen att den är superbra. Så tack! Kul att du redan har hunnit till säsong fem på en månad!
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

Leeeeeftovers ❤️❤️❤️ ! Men hoppas såklart lite extra på att du ska se the affair, tror du skulle gilla ☺️

Svar: Jag tror också att jag skulle gilla The Affair!!! 😃💕💕💕
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype