Sharp Objects - officiell trailer

 
Den kommande miniserien Sharp Objects baseras på Gone Girl-författaren Gillian Flynns bok och har Amy Adams i huvudrollen. Den här serien har jag haft span på länge, då jag först skrev om den för TVÅ ÅR sedan. Nu äntligen är det dags för miniserien att ha premiär. Igår kom det en officiell trailer som ni alltså ser här ovanför. Det blir totalt åtta avsnitt och premiären sker på HBO Nordic i juli.


Hanna    •     •   http://nouw.se/hannashyllningar

Har inte alls nån koll på vad den här handlar om egentligen, men trailen var väldigt mycket mer creepy än jag hade väntat mig. Får nog vänta in lite omdömen innan jag bestämmer mig för om jag vill se eller inte.

Svar: Jag känner lite samma sak! Jag vet ju att den ska ta upp ett mörkt ämne och liksom Gone Girl lär den vara obehaglig. Samtidigt kommer skådespelet förmodligen vara exceptionellt.
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype