Iron Man firar 10 år

Bildkälla/Image source: chastainjessica
 
Idag är det 10 år sedan Iron Man hade premiär i USA. Det är alltså exakt 10 år sedan Marvel-äventyret startade. Jag tycker att Robert Downey Jr är perfekt i rollen som Iron Man. Han är en av de mest karismatiska skådespelarna jag vet. 😍
 
Vad tycker ni om Iron Man? Jag måste säga att jag för några år sedan hade planerat att inte ens försöka hänga med i Marvel-universum. Nu har jag helt ändrat mig och är supertaggad på att se alla de Marvel-filmer jag ännu inte har hunnit se! Ser bland annat fram emot Ant-Man and the Wasp. Jag gillade ju Ant-Man supermycket när jag såg den på bio för några år sedan.


Film&serier bloggen    •     •   http://filmandserier.blogg.se

10 år! Har det verkligen gått så lång tid sen första Iron man filmen kom ut? Otroligt! Tycker verkligen om Robert Donwney Jr som Iron man. Kanske därför jag alltid har gillat Iron man så mycket :)

Svar: Är han din favorit av The Avengers? :D
seriereflektioner.blogg.se

Felicia    •     •   http://frokentv.se

Första Iron man filmen är väldigt bra, andra är rätt dålig. Inte sett senaste men tror den nog kan vara bra :D Robert Downey Jr är perfekt i den rollen

Svar: Har hört blandat om den sista Iron Man-filmen! :) Tror också den är bra, jag menar, hur dåligt kan det bli?
seriereflektioner.blogg.se










Kom ihåg mig?
Välkommen till bloggen Seriereflektioner!
Här bloggar jag om allt det senaste i serievärlden och därtill även något om filmer. Letar du efter de bästa tipsen, det senaste skvallret och recensioner om just dina favoritserier har du hittat rätt! Här skapar vi tillsammans ett forum med utrymme för diskussion. Jag ser fram emot att få höra av dig i kommentarsfältet!
Vill du kontakta mig är du välkommen att höra av dig till den e-mail som står i menyn ovan.

HannaVic logotype